inż. Dariusz Mikiel
Szanowni Państwo,

Jeżeli z jakiś przyczyn nie macie możliwości dostarczenia nam osobiście dysku/pendrive/karty pamięci, istnieje możliwość ich wysłania. Przyjmujemy w ten sposób pamięci masowe od wielu klientów na terenie Polski jak również Europy. Urządzenia należy wówczas koniecznie odpowiednio zabezpieczyć na czas transportu, w ten sposób unikniemy niepotrzebnych dodatkowych trudności.

Jak to działa w skrócie

1. Po otrzymaniu przesyłki i odzyskaniu danych rozliczamy się drogą elektroniczną.
2. Następnie wystawiamy dane na serwer lub odsyłamy kurierem kopie danych.


Na co zwrócić uwagę przy wysyłce

1. Kluczem do bezpiecznego transportu urządzenia jest prawidłowe jego zapakowanie.

  • Folia antystatyczna uchroni dysk przed ewentualnym przypadkowym impulsem elektromagnetycznym.
  • Folia bąbelkowa pomoże zabezpieczyć dysk przed przypadkowym uderzeniem.
  • Przy pakowaniu dysku w karton, można pokusić się o wypełnienie go papierem lub gąbką co pozwoli wygłuszyć wstrząsy.

2. U przewoźnika warto skorzystać z ubezpieczenia, foliopaku oraz etykiety "Ostrożnie szkło".

Prosimy o załączenie krótkiej notatki z kontaktem do siebie oraz opisem problemu.
W chwili otrzymania nośnika potwierdzamy doręczenie telefonicznie lub przesyłamy wiadomość na podany adres e-mail.

Dalszy tok postępowania przedstawiony jest w dziale Procedura.

ADRES WYSYŁKI

ITechLab - Odzyskiwanie danych
02-691 WARSZAWA, UL. OBRZEŻNA 7A LOK. 126

Poinformujemy Cię o odzyskanych danych

Po odzyskaniu danych informujemy Państwa o ich kondycji i strukturze folderów. Po rozliczeniu się na podane poniżej konto wysyłamy dane lub za zgodą klienta wystawiamy na zabezpieczonym serwerze.

Bank PKO Inteligo
Nr Rachunku : 98 1020 5558 0000 8002 3122 6270