inż. Dariusz Mikiel
IDG.pl/Dawid Długosz

Firma Seagate udostępniła usługę odzyskiwania danych na dyskach twardych z serii Barracuda 7200.11 zakupionych do grudnia zeszłego roku.


Okazuje się, że firmware napędów sprzedawanych do grudnia 2008 roku (włącznie) jest bardzo wadliwy, co objawia się wieloma problemami, m.in. zatrzymywaniem pracy dysku podczas operacji zapisu i odczytu. Pomimo faktu, że koncern udostępnił uaktualniony firmware, to jednak nie rozwiązał on wszystkich problemów. Dlatego Seagate postanowił uruchomić bezpłatną usługę odzyskiwania danych na dyskach.

Właściciele wadliwych dysków mogą kontaktować się z Seagatem poprzez stronę pomocy technicznej, telefonicznie lub skorzystać z bezpłatnej usługi odzyskiwania danych. Co więcej, Seagate poinformował w zeszły piątek o fakcie, że problemy dotyczą także innych napędów firmy, w tym wybranych modeli DiamondMaxa 22, Barracudy ES.2 SATA i SV35.

Przypominamy także, iż Seagate w zeszłym miesiącu skrócił czas gwarancji na wybrane napędy.

Źródło: IDG.pl/Dawid Długosz

Tagi: czarna seria seagate, Barracuda 7200.11, DiamondMax 22